torsdag 22. september 2016

Stemning med granbar

Om ikke lenge er det vinter, og jula nærmer seg med stormskritt! 

Dette lille prosjektet gjorde jeg den første julen vi hadde i sjøroa, og det var veldig koselig å komme hjem fra jobb til huset i skogen med granbar utenfor døra! 

Jeg hadde den høsten kjøpt to flotte lykter på Home & Cottage, som nå skulle få selskap av gran. Posene jeg fraktet lyktene hjem i var perfekt til granbarsanking! Bare å ta med en rosesaks og gå en runde i nabolaget (skogen). 

Jeg plukket nok granbar til og lage en krans også, som jeg ville henge på slådørene på lillegarasjen. 

Posene til H&C var perfekte til granbarsanking!
Lillegarasjen fikk en flott krans

Satte på litt røde bær og litt lyng 
Trappen ferdig pyntet med granbar (litt av en is-advent!)

Brukte ståltråd til å feste granbaren, veldig lett var det i grunn.

De flotte lyktene fra H&C gjorde seg mot granbaret!

Hva synes du, ville du gjort det samme til jul?

Ps. Siden det hang utendørs søplet det minimalt i forhold til et grantre innendørs i jula :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar