torsdag 22. september 2016

Juleinspirasjon

Som sagt nærmer julen seg med stormskritt, og i den forbindelse tenkte jeg å dele et par bilder av hvordan jeg pyntet til advent og jul til i fjor. 

Jeg ville pynte den flotte peisen vår litt ekstra, så jeg gikk til innkjøp av en falsk granbargirlander. Jeg fant frem noen lysestaker jeg hadde gjemt unna og satte de mellom granbaret. Jeg hadde også noen røde små bærkvaster liggende, så de puttet jeg innimellom for litt julefølelse. 



Juletreet dette året fikk julestjerneblomster itillegg til alle uler og glitter, en skikkelig amerikansk vri. Jeg tror nok det blir enda verre neste jul, for dette var både gøy og utrolig stemningsfullt (^^,)

Vi måtte investere i et "flergangs" tre dette året, men vi var godt fornøyd.  
Lille Nitro klar for juleaften 

Hvite og røde amaryllis gjorde seg i treet 

God stemning i stuene


Hva syns du, får du lyst til å gjøre noe litt spesielt med
juledekorasjonene til denne julen? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar