torsdag 22. september 2016

Nytt og fresht i gangen

Jeg har lenge vært lei hyllesystemet i gangen, hattehylle med mulighet til å henge fra seg minimalt med jakker.. Og kurvene oppå hattehylla var bare trælete, så jeg ville gjøre noe nytt. Jeg trålet Pinterest etter inspirasjon, og fant ut at vi ikke trengte hattehylla, men hadde mer behov for å henge fra oss. 
Da ei venninne og jeg var på Strømmen storsenter, måtte vi innom Home & Cottage, en av mine favorittbutikker. Der fant jeg noen fine knagger som virkelig passet inn i stilen i huset, og 8 stk ble med meg hjem. Vi hadde rester av taklister fra da vi måtte bytte taket på badet, og det var noe av inspirasjonen min til å lage min egen hylle. 
Jeg fikk hjelp av onkelen til Mr. V som er snekker, og vips hadde jeg designet en ny hylle som var skreddersydd gangen min! 
Slik var utgangspunktet. Ikke noe å klage over egentlig, men ikke optimat for vår bruk. 



Her la jeg utover knaggene og lista for å finne ut hvor stor avstand jeg skulle ha mellom knaggene. Valget falt på 10 cm mellom hver. 
Her er resultatet. Ganske annerledes! 


Hva synes dere? Frister det å lage sine egne løsninger i gangen? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar