torsdag 6. desember 2012

Trollhassel

Jeg har lenge vært fasinert av bruken av trollhassel i hjemmet, og har alltid ønsket å ha en gren hengenes oppunder taket, pyntet etter årstiden.

Da jeg var ute i ærender en dag, kom jeg over et "salg" på trollhassel, og da tok jeg med meg en gren :)

Jeg funderte faktisk ganske lenge over hvor jeg skulle plassere den, for jeg hadde ikke bestemt meg for hvor den skulle være på forhånd..
Men jeg har klaget lenge for meg selv hvor stusselig entrèn vår ser ut for tiden, og da slo det meg at trollhasselgrenen passet perfekt der!

Og siden vi er noen få uker fra juleaften har jeg pyntet grenen med julekuler og annet fint. Jeg har også viklet en batteridrevet lyslenke  rundt grenen for en koselig effekt. Kan hende det blir mer/annen pynt nærmere jul, det skal jeg kjenne på litt først :)



Hva synes dere?



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar