torsdag 28. oktober 2010

Inspirasjon

I forbindelse med rom-oppgaven, skulle vi finne all innredning og oppussingsobjekter innenfor 8000,- Et skikkelig lavbudsjett, og siden jeg fant veldig mye billige ting jeg virkelig kunne ønske meg, tenkte jeg at jeg skulle slå til å faktisk kjøpe inn noe av det :)
Jeg var innom flere butikker med maling, og jeg fant en herlig lillatone, lys aubergine, og i et villt innfall tok jeg med meg en 3L dunk. Det var faktisk nok til to strøk, så de 199 kr var sannelig verdt det ; )
Som jeg skrev i forrige innlegg, så var jeg innom Jysk og så på sengeting, og jeg røska med meg sengeteppet og noen puter : )



FØR
Her har vi inngangspartiet til rommet
slik det var før oppussingen.








 
ETTER
Her har vi det nye inngangspatiet da malingen
var påført og innredningen halvveis inne.  








FØR
Her har vi det meste av rommet
slik det var før oppussingen.







ETTER
Her har vi det meste av rommet med
maling og sengetøyet.









I rommet finnes det innebygde garderobeskap,
og jeg valgte å male disse i samme farge som
resten av veggen.
Jeg har mange sjablonger liggende, og jeg valgte
et mønster som er litt rommantisk og gammeldags, og malte disse på skapene.






Rom- oppgaven var kjempemorsom, og som det vises her gav det masser av inspirasjon. Denne oppgaven var ikke så innmari dum den : )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar